neděle 1. února 2015

FOTO-THROWBACK 2014

Pár posledních záběrů z roku 2014. Rozhodla jsem se to všechno seskupit do jednoho článku, nerozebírat každou událost po jednom do podrobna. Minulý rok bych asi nazvala jako jeden velký koncert, protože jsem byla v únoru poprvé na koncertě a pak následovalo dalších 5. Jinak to byl rok jako každý jiný, poznala jsem pár nových lidí.. A láska? Lásku jsem našla. V běhu a v tanci. Jinak doufám, že bude tenhle rok pohodový a už teď mám spousta věcí, na které se těším.

11.-12.8. - Grilovačka v Nepomyšli. Kamarádky oslava narozenin a zároveň společně prožitý 2 prázdninové dny s přáteli. Jídla, pití a dobré nálady dostatek. Na to, že jsem tam spala 2 hodiny, se těším, až si to v létě zopáknem!


                                           

5.10. - Akimatsuri 2014. Každoroční japonská podzimní slavnost, která se konala na baseballovým stadionu Kotlářka v Praze. Ochutnala jsem japonskou kuchyni a nebylo to jenom sushi! Sépie, masové kuličky, i to sushi, smažené nudle, rýžové koláčky, makronky.. k tomu všemu jste se mohly dostat, pokud jste byli ochotni vystát si frontu a ne krátkou, v celkem chladném počasí. 



5.10. - ArtRave: The Artpop Ball Tour. Konečně jsem si mohla naplno užít svůj dárek k narozeninám. Koncert Lady Gaga! Se sestrou a kamarádkou jsme se dostaly do první řady a přitom jsme k hale dorazily jen hodinu před otevřením. Support: Breedlove & Chew FU a Lady Starlight. No, jaký budou předskokani jsem se dozvěděla až na místě. Breedlove nebyl špatnej, texty měl chytlavý a já se k němu ráda přidala. Djka Lady Starlight tam rozjela párty, jen to na mě bylo až moc dlouhý. Během královny vystoupení byl řev, radost, křik, slzy a rádoby zpívání jejích písniček na místě.








16.-19.10. - Signal festival. Největší přehlídka světel, druhým rokem u nás v Čr. Se sestrou jsme prošly všechny světelný instalace, bylo jich celkem 21. Nejvíce se mi líbilo Dreamforge (2.) a Cyclique (18.). Vydaly jsme se i na Pražský hrad, kde se nacházela poslední instalace, DUO. Dvě světla, které jste viděly z jakéhokoliv místa v Praze na obloze, a my jsme si kvůli nim zničili nohy, hahahh. Ale ta prohlídka stála za to. 







7. 11. Vypsaná FiXa. Nebýt v Mostě tolik fanoušků, zajeli by kluci raději do Ústí než do Mostu, ale nakonec k nám zavítali. Před náma hrajeme my! Aneb předkapelou byla samotná Vypsaná FiXa. Tihle hoši vážně válej. Je to pro mě nově objevená kapela, znala jsem ji dřív, ale až minulý rok jsem ji začala poslouchat. A jsem za to ráda! Jejich koncert vůbec nebyl málo punkovej a můj život už vůbec není!



14. 11. - Native Tour. One republic v Praze, v O2 Areně! Tenhle rok už po druhý a to už jsem si je vážně ujít nemohla. Obávala jsem se, že půjdu zase sama jako na 30STM, ale nakonec jsem se domluvila s holkama z twitteru! S Leničkou (@Leninakoudelova) a Nat (@natal_ie). Lístky jsme měly teda jen na standardní stání, takže výhled nebyl moc bláhovej, ale i přesto jsme si to pořádně užily!








19.11. - KG Turné. Kdo by čekal, že půjdu na koncert Karla Gotta? Byl to dárek pro mojí tetu a samotnou bych jí tam neposlala. Udělaly jsme si zároveň i menší výlet po Plzni. Musim říct, že je Plzeň krásná a nejvíc se mi zalíbilo asi nádraží, hahah!


 

29.11. - 2. Lampionáda v Mostě. Už druhým rokem se u nás v Mostě pouštěly na šibeníku lampióny přání. Zapálení kostky trvalo déle než doba letu lampiónu samotného. Už druhým rokem jsem se rozhodla jít dobrovolně mrznout a půlhodinu se pokoušet o zapálení a vzlet lampiónu. Prvně to za mě museli zapálit cizí lidi, tentokrát se nám to po delší době povedlo. Přání jsem napsala na lampión a po puštění jsem ho jen tiše sledovala. Když se mě kamarád zeptal, který je ten můj, prohlásila jsem: "Támhle ten, vidíš ho? Ten, jak je vedle tamtoho, ten, ten.. ten, co právě padá dolů."



31. 12. - Silvestr. Tak a byl tady poslední den v roce 2014. Jeden veliký zmatek. Nevěděli jsme, jestli známí přijedou k nám nebo my za nima. Nakonec přijeli k nám a s celou rodinou jsme se slavnostně navečeřeli. Přeplněná jsem sebou plácla o postel a jediný, co jsem v tu chvíli chtěla, bylo pustit si seriál Grimm. A tak jsem učinila. Zatímco jsme se s holkama válely v posteli a bratránek po nás, rodiče s tetou a strejdou plánovali otočku do Prahy. A bylo, jeli jsme do Prahy. Tak jo. Proč ne. Vlastně jako loňský rok. Přijeli jsme na Karlovo náměstí a pěšky jsme sešli na Václavák. Ale bylo mi jedno, kde jsem byla, hlavně jsem byla ráda, že jsem byla se svojí rodinou. Stáli jsme u sebe, drželi se a koukali na ohňostroj. Odbila půlnoc, věnovali jsme si pusy a spokojeně jeli domů.


Žádné komentáře:

Okomentovat