středa 28. října 2015

Sweater weather s nádechem Halloweenu


Tak. Na tohle jsem čekala celičký rok. Barevné listí, nošení svetrů, popíjení horkého čaje. Podzim nejde nemilovat. Prostě ne.

Tohle období mám úplně ze všech nejraději! Každé má teda něco do sebe. Ale když se na vás sluníčko usmívá skrz mraky a posílá ještě zbytky letní energie, procházíte se ve spadaném listí, zatímco z korun stromů na vás ještě to krásně barevné mává. Tomu říkám ideální podzimní období. Takové, do kterého si stačí vzít svetr nebo kabátek. Poslední dobou si to slunce sice hraje na schovku, ale babí léto už dávno skončilo, tak budeme se slzami šetřit a smíříme se s přicházejícím chladem.


Momentálně si ten podzim nejvíc užívám díky podzimním prázdninám. Školní starosti jsem hodila za hlavu a věnuji se čtení a blogu. Prostě věcem, který mě baví. Těšila jsem se na ně vážně moc. Hlavně jsem se teda těšila na klid. Akorát toho si dopřávám tak z poloviny, jelikož předěláváme můj pokoj, z čehož mám obrovskou radost (a chtěla jsem poděkovat taťkovi, který dělá tak 70% práce).

A jak si podzim užít naplno? Přidat mezi své plány i americký svátek (vlastenci klid) Halloween!
Tuhle tradici USA (a dalším) opravdu závidím. Vyřezávání dýní, zdobení domu, lovení jablek, strašení a chození v kostýmech od domu k domu. Poslední dobou se tenhle svátek, i přesto, že ho neslavíme, uchytil i u nás. Už mi přišlo minimálně 5 pozvánek na nějaké Halloweenské akce. Chtěla jsem se naladit taky na takovou atmosféru, a tak jsem si konečně koupila dýni!

trocha naaranžovaného podzimu na stole :)
A co s dýní? Už od loňského roku jsem si přála ji zkusit vydlabat a vyřezat. A stalo se. Teda, svou první kupovanou dýni vůbec, jsem nakonec nedlabala (to jsem nechala na přítelovi, hh), ale jen vyřezala. A výsledek byl skvělý! Byla jsem docela překvapená, jak to šlo docela zlehka. Při tom nakupování jsem dostala chuť i na dýňovku (polívku). Jenže to jsem si ještě myslela, že vydlabaný vnitřek budu moct použít. Mýlila jsem se. Vnitřek byl na vyhození. Pár dní na to jsem si v Albertu všimla, že dýně zlevnili z původních 99,90,- na 36,30,-!! (Ok, teď působím jak důchodce prahnoucí po slevách, ale uznejte sami.) Tak jsem využila příležitosti a koupila si další! S touhle už jsem se poprala sama. Přesto, že krémové polívky nepatří mezi mé oblíbence, mi překvapivě zachutnala! Doporučuji vyzkoušet. :)


Já teda na žádnou Halloweenskou akci nejdu, tyhle akce, kde se to jen hemží sexy kočičkami a nevímcotojezakostým s pořezanou tváří a samodržkami u kolen (asi poraněné prostitutky), nejsou pro mě. 

Když píšu články, tak mě velmi uklidňuje, když si u toho pustím hudbu. Velmi často je to Alt-J nebo Arctic Monkeys. Pro dnešek tím jsou The Neighbourhood. 

Žádné komentáře:

Okomentovat