pátek 8. srpna 2014

White night v Praze

Protože se blížil koncert 30STM a já zjistila, že na něj jdu 4 dny před koncertem, chtěla jsem si zjistit nějaké info. Dočetla jsem se, že nějaká skupina fanoušků plánuje WHITE NIGHT. Přišlo mi to jako super nápad a najít něco bílého v šatníku mi nepřipadalo jako problém. Dále jsme si měli připravit cedule s nápisem THANK YOU a vytáhnout je při akustice.

V sobotu jsem se prohrabávala v šatníku a byla jsem úplně zoufalá. Když jsem našla něco v bílým, nepřišlo mi to vhodný. Na facebooku někdo vyráběl trička a jedno se mi zalíbilo. Bylo na něm napsáno Closer to the Edge. Chtěla za něj 350 Kč, což neni moc. Inspirovala jsem se a rozhodla se, že si vyrobím vlastní. Neměla jsem s tím zatím žádné zkušenosti, tak jsem se na tu komedii docela těšila.


Sháněla jsem jakýkoliv obyč bílý tílko, zašla jsem do NYeru, protože tam většinou takový věci mají a celkem za levno. A měla jsem pravdu! S tílkem v tašce jsem s radostí pelášila domů, abych se mohla pustit do výroby. Protože jsem idiot a spoléhala jsem se na lihovku, kterou jsem doma ani nenašla, litovala jsem, že jsem si nepořídila barvu na textil. Nakonec jsem našla černou fixku a doufala, že se po chvíli nevypíše. Dalo mi přibližně hodinu škrtání náčrtů, vyhazování papírů než jsem se rozhodla pro tak prostý obrázek. Změřila jsem si rozměry stran trika a jak velký bych to asi chtěla mít. Podle pravítka jsem to znova překreslila, obtáhla, položila pod triko a jemně tužkou obtáhla. Pak už jsem jen velmi pomalu a opatrně obtáhla tužku fixkou a bylo to! Měla jsem fakt radost, nevypadalo to vůbec zle. Vypadalo to jednoduše, nebylo to nijak přeplácaný a to se mi líbilo. Kdyby to nebylo fixou, tak bych ho mohla nosit i normálně. Ale takhle to je max. na 2 použití a doufat, že v něm nezmoknu, jinak by bylo úplně v háji. K tílku jsem si vybrala bílý kraťasy s bílou krajkou, riskovala jsem docela, že před arénou umrznu, ale nic jinýho v bílým jsem neměla. No a při mým štěstí jsem si je stejně zapomněla doma a vzala si sebou jen světle modré. Tak jsem si nakonec vzala ty a k nim světle modrou džísku. Spokojeně jsem vyrazila k aréně a doufala, že lidí v bílém bude dost.

nečekaně povedený výsledek :)

Žádné komentáře:

Okomentovat